Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

 

TERMÉKEK

 

Mit árul az oldal?

Ruhák, cipők, ékszerek és egyéb kiegészítők, melyek külön vannak rendezve. A legtöbb esetben egy akció egy darab designer terméket mutat be, de megtalálható több darabos aukció is.

 

VÁSÁRLÁS

Mit jelöl az áthúzott ár minden termék oldalán?

Ez a gyártók által ajánlott eladási ár. Úgy gondoljuk, hogy segít a onepaar árainak összehasonlítása ezekkel az ajánlott árakkal, így tisztábban látja, mennyit tud nálunk megtakarítani.

 

Egy kiválasztott termék nincsen már készleten, elfogyott. Elérhető lesz még ilyen termék?

A termékek korlátozott mennyiségben, egyszer érhetőek el, mivel a legtöbb limitált termék, melyek darabszámát az adott termékoldal jelöli. Minél hamarabb rendeli meg a kiválasztott – kosárban lévő - terméket az oldalon, annál hamarabb bebiztosíthatja magát, hogy a termék az Öné legyen.

 

Honnan tudom, hogy a választott termék méretben megfelelő?

A legtöbb termék oldalán talál egy "Méretek" gombot, ami egy méretlistához visz. Abban az esetben, ha további kérdése lenne, kérjük lépjen velünk kapcsolatba telefonon vagy email-en.

 

Megrendelhetek egy terméket telefonon keresztül is?

Sajnos telefonos rendelést nem áll módunkban elfogadni.

 

Mennyi idő szükséges a megrendelésem leadásától és a visszaigazolástól, a megrendelt termék kézbesítéséig?

A megrendelés visszaigazolásától – a vételár beérkezése után – várhatóan 2-5 munkanap a teljesítési idő.

 

Érvényteleníthetek egy feladott megrendelést?

A Feldolgozás alatt lévő megrendelések törölhetők a "Megrendelés törlése" feliratra kattintva, mely a profilban a "Megrendeléseim" fül alatt,  az adott megrendelésnél a  "Megtekintés" ikonra kattintva található.  A törlés után a megrendelés státusza "Töröltre" vált.

A vásárlás megtörténte után, vagy a visszaigazoló emailt követően minél hamarabb jelezze ezen kérését!

A szállítás alatt lévő termékek már nem törölhetők, ilyen esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

 

Tudok rendelni külföldi postacímre is?

Igen, külföldi országokba is kiszállítjuk a megrendelt árukat.

 

FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

Milyen fizetési módot választhatok?

A termékek kifizetése vagy a banki átutalással, vagy online, bankkártyás fizetéssel történik a megrendelés leadásakor. Utánvételes rendelés nincs.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítási díj a megrendelés összegétől függetlenül egységesen minden megrendelésre ingyenes. A termékek kézbesítését futárszolgálat végzi.

 

REKLAMÁCIÓ, CSERE, VISSZATÉRÍTÉS

Vissza tudom küldeni a megrendelt termékeket?

Felhasználási feltételeinknek megfelelően a megrendelt terméket visszaküldheti, kizárólag ugyanabban az állapotban, amelyben átvette őket (használat látható jelei nélkül, az összes hozzátartozó címkével és dokumentummal együtt), a kézhezvételt követő 14 napon belül, indoklás nélkül. 
A megrendelés visszaküldéséhez ki kell töltenie a onepaar által megküldött visszaküldési űrlapot.

Kérjük, megfelelően csomagolja be a visszaküldendő terméket, a sérülések elkerülése végett.

A visszaküldés költsége a vevőt terheli, utánvételes és portósan küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.

Megértésüket köszönjük.

 

Visszaküldési feltételek:

Azt javasoljuk, hogy a termékeket eredeti csomagolásukban küldje vissza. Amennyiben a visszaküldött termék nem az eredeti csomagolásában érkezik vissza, csak abban az esetben fogadjuk el, ha nincsenek rajta használat látható jelei, nem sérült, minden címkéje rajta van, teljes állapotban van és minden kiegészítőjével, illetve dokumentumával együtt (garancialevél, használati utasítás stb.) érkezik vissza hozzánk. Kérjük, hogy a termékeket úgy próbálja fel, hogy nem távolítja el róluk a levehető címkéket, annak érdekében, hogy minél érintetlenebb állapotban tudja visszaküldeni őket, ha emellett döntene. Felhívjuk figyelmét, hogy a címke nélkül-sérült címkével visszaküldött termékeket nem tudjuk elfogadni.

 

Be tudom cserélni a termékemet egy másik termékre?

Sajnos termékeinket nem lehetséges másik termékre cserélni. Abban az esetben, ha a megrendelt terméket szín, méret vagy egyéb kifogásolható okból másikra szeretné cserélni, rendszerünk visszaküldött áruként kezeli azt. Ezután visszatérítjük a kifizetett összeget és a cseretermékre újabb rendelés leadása szükséges a sikeres vásárlás érdekében. Fontos, hogyha másik méretet, színt szeretne az adott termékből, akkor a termék elérhetőségének függvényében új megrendelést kell leadnia.

A nem megfelelő terméket az általánosan használt visszaküldési folyamatot követve tudja visszaküldeni.

 

Hogyan tudok terméket visszaküldeni?

Jelezze emailben is az összeg visszatérítésének módját. Ha a visszaküldött rendelést bankkártyával vagy hitelkártyával fizette, akkor erre a kártyára fog megérkezni a visszatérített összeg. Ha más módon fizette ki a rendelését, akkor megadhatja a bankszámlát, melyre visszautalhatjuk az összeget.

A visszaküldés költsége a vevőt terheli, ajánlott levélkénti, utánvételes és portósan küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.

Fontos megjegyzés: egy visszaküldési űrlap egy visszaküldéshez tartozik. Amennyiben több, különböző időben leadott megrendelésből kíván termékeket visszaküldeni, kérjük, minden esetben ismételje meg a visszaküldési folyamatot.

Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy visszaküldjek egy csomagot?

A visszaküldéshez a termékkel kapott és kitöltött visszaküldési űrlapra van szükség. Meg kell győződnie róla, hogy a termék megfelel a visszaküldési feltételeinknek: nem használt, nem foltos vagy sérült, és megvan az összes címkéje, illetve hozzátartozó dokumentuma (garancialevél, használati utasítás stb.). Fenntartjuk a jogot a visszaküldött termék elutasítására, amennyiben az nincs újra eladható állapotban.

Milyen címre küldhetem vissza a csomagot?

A visszaküldött csomagon a kiállított számlán szereplő nevet-címet fontos megjelölni, az a visszapostázási cím. Fontos, hogy biztonságosan lezárja a csomagot.

Mennyi idő áll rendelkezésemre, hogy visszaküldjek egy terméket?

A termékeket a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül tudja visszaküldeni.

Mikor kapom vissza a megrendelés összegét?

Amint megbizonyosodtunk róla, hogy a visszaküldött csomag megfelel a visszaküldési feltételeknek, visszatérítjük Önnek a megfelelő összeget, az Ön által előzőleg megjelölt bankszámlára. Az összeg a termék megvizsgálását követő 14 naptári napon belül fog megjelenni a számláján, a bank feldolgozási folyamatától függően.

 

PROFILOM

Hogyan módosíthatom személyes adataimat? 

Lépjen be a Profilom link alatt található Beállítások oldalra. Itt frissítheti teljes nevét és e-mail címét, illetve megváltoztathatja a jelszavát.